Klachten

Klachten

Omdat wij onze klanten een optimale service willen verlenen vinden wij het belangrijk van jou te horen wanneer je klachten hebt over het door jou gekochte product, dienst of service. Doe dit – mede om eventuele schade te beperken – zo snel mogelijk. Volgens de wet is een klacht op tijd kenbaar gemaakt als dit binnen twee maanden na ontdekking gebeurt. Dit geldt ook in het geval dat het gekochte product of dienst niet de eigenschappen heeft die u op grond van de koopovereenkomst mocht verwachten. Het is in uw belang om uw klachten schriftelijk kenbaar te maken, dit kan door middel van het versturen van een e-mail. Wanneer u een klacht bij ons indient zal die uiterlijk binnen 14 dagen worden beantwoord. Hebben wij daarvoor meer tijd nodig, dan laten wij binnen 14 dagen weten wanneer je antwoord kunt verwachten.

Microsoft Cloud & externe cloud leveranciers
Heeft u klachten over Microsoft cloud producten of overige service en diensten van externe cloud leveranciers, dan dient deze binnen 7 dagen kenbaar te maken.
Na 14 dagen heeft u geen recht meer op restitutie. Uiteraard zullen we ook na 7 dagen u klacht behandelen en oplossen naar alle tevredenheid.

(Cloud) Hosting
Heeft u klachten over uw Cloud hosting, dan kunt dit kenbaar maken tot 2 maanden na oplevering.

Hardware
Heeft u klachten over de hardware die u heeft aangeschaft, maak dit dan kenbaar binnen 14 dagen.

Ondanks bovenstaande richtlijnen vragen wij u om altijd contact met ons op te nemen als u klachten heeft over de producten, services en diensten, zodat wij een passende oplossing voor u kunnen vinden.

Klacht Melden


    Door het versturen van het bericht gaat u akkoord dat wij uw gegevens verwerken conform onze privacybeleid

    Voorwaarden & Richtlijnen

    Al onze voorwaarden en richtlijnen vind u op deze pagina