Informatie over sociale media: Wij leggen de nadruk met onze services op beveiliging en privacy. Het bewaken van uw privacy en het zorgvuldig omgaan met gevoelige informatie staan bij ons hoog in het vaandel en daar past sociale media in de huidige vorm niet bij. We hebben dus GEEN Facebook of een Instagram account. Helaas moeten we concluderen dat het gebruik van Facebook en Instagram (is van facebook) niet aansluit met onze waarden.
Stuur ons bericht...
Heeft u vragen of wilt u meer informatie over onze producten of diensten en kunt u deze niet vinden in onze Veelgestelde vragen, neem dan contact met ons op. Vul het formulier in, voeg uw bericht toe en we nemen zo snel mogelijk contact met u op.
Uw gegevens worden alleen gebruikt om uw vraag te beantwoorden, daarna worden u gegevens verwijderd.
Veelgestelde vragen
Lees onze veelgestelde vragen voordat u ons een bericht stuurt.
Hoe bestel ik Office 365 bij jullie?
Kies in de shop voor Microsoft cloud -> office 365 en klik op de abonnementsvorm die u wilt. U komt dan op de product pagina, kies naast de button in winkelwagen het aantal licenties die u wilt en klik dan op in winkelmand. Zodra u uw dienst in de winkelmand heeft geplaatst wordt er automatisch een managed service licentie aan gekoppeld, eventueel vermenigvuldigd met de aantal licenties die u heeft gekozen. Laat u de managed service licenties staan dan beheren wij de office 365 licenties voor u. Wilt u uw diensten zelf beheren verwijder dan de managed service licentie(s) in uw winkelwagen categorieën
Welke betalingsmogelijkheden bieden jullie aan?
U kunt bij ons uw betaling voldoen met iDeal, PayPal en achteraf met een factuur.
Als u bij u eerste bestelling voor betaling per factuur kiest, dan dient u eerst de factuur te voldoen voordat uw bestelling wordt verwerkt.
Krijg ik bedenktijd als ik clouddiensten aanschaf?
Nee, helaas kunnen we geen bedenktijd aanbieden bij digitale diensten. Zodra uw bestelling is verwerkt gaat u een betalingsverplichting aan. U kunt alle diensten per maand opzeggen (indien anders vermeld of afgesproken) en we adviseren uw dan ook als u niet tevreden bent of toch geen gebruik wilt maken van de clouddiensten die u heeft besteld en al is geactiveerd om deze meteen weer op te zeggen.
Heb ik recht op retour op fysieke producten die ik heb besteld?
Ja, besteld u bij ons een “fysieke” product, dan mag u uw product binnen 7 dagen retourneren, mits het product NIET is gebruikt en de verpakking niet open is geweest.